16e april 2012

hej på er!

Har vart hemma från skolan sen 1 timme sedan, så jag har hunnit fika och suttit vid datorn. Har försökt att kolla på mitt preliminära antagningsbesked inför gymnasiet, men sidan vill inte funk, den var stängd för tillfället. så typiskt, jag vill så gärna veta nu! 😀

Nu ska jag kika runt och beställa hem en sak, eller jag vet inte om jag ska göra det idag men i veckan iaf. 😀 😀 😀 åh så glad jag är nu! snart ska jag äta middag också så vi hörs ikväll. kram!

(BILDBRIST SOM TUSAN! så jag BJUDER er på en ful bild på mig)

2 thoughts on “16e april 2012

kommentarer

