8e september 2012

Hej! Åh vad jag saknar vår dator att skriva på! 😦 hoppas vi ska köpa en ny dator i veckan.

Går kvällen vart super bra! Vi gick och åt buffé på Eastern Palace. Till förrätt åt vi sushi,friterade räkor och kyckling,vårrullar osv. Sedan så åt vi varmrätt och efterrätt, vi satt där i två timmar tills vi skulle gå och köpa gotta och hämta ut biljetterna. Vi såg Magic Mike, rekommenderas starkt! Dreggel varning..hehe
Efter bion fick vi besök av Oscar och Lukas medan vi väntade på att sandras systers bio skulle sluta.
En super kos fredag med rätta ord 🙂

Idag så har jag städat åt mamma och bara tagit det lugnt hela dagen.
Jag har nyss ätit en god middag och till efterrätt blir det nybakad äppelpaj med vaniljglass och grädde. Sen så bad jag pappa att köpa naturgodis till mig, så till detta ska jag se några avsnitt oc. Perfekt lördagkväll om ni frågar mig.
Ha det kos, puss o kram!

20120908-191348.jpg
jag igår

6 thoughts on “8e september 2012

    • Haha du som kommenterar detta verkar inte ha en aning iaf. Slå upp det i ett norskt lexikon så får du svaret!

      • Jag vet mycket väl vad det betyder eftersom jag själv är halvnorsk, men det sättet hon använder och skriver det så låter det inte som om hon ens vet vad det betyder. Det låter bara fult att endast använda ett norskt ord och sen blanda in det i svenskan! Isf kan hon väl bara skriva norska ist för att skriva både svenska och norska.. och hon tror så jävla mycket, att hon är nån norsk eller nåt, men det kommer hon aldrig bli tyvärr PUSS BITCHES

  1. Haha jag är ganska säker på att den här bruden vet att hon är svensk, hon är väl inte dum? Skaffa dig ett liv ist för att störa dig på såna små grejer.

kommentarer

