12e september 2012

hallu alla! Har nyss ätit lunch och innan det så hade jag frisör lektion. Vi fick våra saxar, som var jätte fina! 🙂 Vi skulle egentligen få klippa för första gången idag, men vi hann inte med det så det bli på måndag istället.

Jag har min sista lektion snart, idrott. Så jag och dom Lina ska snart börja gå mot Gammlia där vi ska ha orientering. blää! Förra gången gick verkligen inte bra. haha.

Sen ska jag hem och bara mysa med Leo se oc och bara andas. Snart helg, så skönt!

Ha en bra dag♥

bild från Stockholm, åh vill göra om det igen!!

One thought on “12e september 2012

kommentarer

