12e november 2012

Hej på er. Sitter på bussen på väg hem från skolan. Slutade egentligen efter min lunch. Men jag stannade kvar och gjorde lite matte, och nu ska jag hem och äta middag. Senare i kväll är det Bodycombat. Måste tagga till lite, och hoppas det inte blir som sist. Haha.

Igår så var det ju farsdag! Grattis igen pappa!❤ så vi bjöd hem Carris,Magnus,Oliwer och Robin på middag och mys.
Åt super god mat, sen åt vi kladdkaka som jag och mamma gjort. Det var med vit och mörk Marabou choklad inuti, med vaniljglass,grädde,bär och sådant!
Sen så fick pappa några presenter såklart också. Och imorgon fyller han år! 🙂
20121112-155714.jpg
min fina pappa, love u!

20121112-160139.jpg

20121112-160131.jpg

4 thoughts on “12e november 2012

kommentarer

