14e november 2012/ Sluta blogga?

Godmorgon. Sitter på bussen på väg till skolan nu. Jag har tänkt på en sak och det är att jag kanske ska sluta blogga. Eller i alla fall ta en paus från bloggandet. Har absolut inget att skriva om, och har inte heller någon motivation till att blogga som ni kanske har märkt.
Kommer att ha kvar denna bloggen ändå, för att jag har ju alla bilder och så här. Har också tänkt att ta bort min instagram eller något.
Men vi ser hur det blir.

20121114-093140.jpg

20121114-093202.jpg

20121114-093342.jpg
dom två nedre bilderna är från igår. Risifrutti saffransguld, och ja jag kunde inte bestämma om jag ville ha choklad eller jordgubb-choklad så det blev båda efter ett armpass med Sandra,som förövrigt gick sämst för mig.Hehe.

8 thoughts on “14e november 2012/ Sluta blogga?

  1. Jag tycker du inte ska sluta blogga, tycker det är jättekul att läsa det du skriver och bilder du fotar! Ta hand om dig, kraam:D

  2. NEJ!

    Förresten, vart köper du jeans, du är väl ganska kort, och jag med, och jag har så svårt att hitta passande jeans! Tips?

    Kramkram

kommentarer

