Långfredag

Hallu, sitter och väntar på maten just nu. Vi ska äta 3rätters så vi ska snart äta förrätt. Ska bli himla gott med massor av mat i magen, det är ju påsk nu, så se till att äta mycket mat,gotta och godis såklart! Det ska jag göra nu i allafall. Ikväll ska jag mysa ner mig med en film och massor av gotta, både efterrätt och godis! Längtar redan, men först mat! 😛 Jag är en sådan person som äter fast jag inte är hungrig, eller fortsätter äta fast jag håller på att spy typ. hahah. soo me!

Bild 3-29-13 kl. 4.46 PM #2

Duck-face XDBild 3-29-13 kl. 4.44 PM #2

 

One thought on “Långfredag

kommentarer

