1a april 2013

Hiiiiii!

Första lov dagen idag kan man säga, så nu har jag faktiskt 2 veckors lov 😉 hehe. Jag har ätit frukost och klätt mig. Så jag är redo för dagen! Det var egentligen tänkt att vi skulle vara ute och grilla ute i solen idag. Men solen ville inte komma fram så det blir att grilla på grillen istället. Älskar att grilla!! I helgen så grillade vi fläskfilé och åt potatissallad till, å grillad majs…sommar känslor på hög nivå 😀

Nu ska jag fara till Rocky och ge hon mat. Det är dom hända planerna jag har för denna måndag faktiskt.

Bild 4-1-13 kl. 10.06 AM #2 IMG_4922

One thought on “1a april 2013

kommentarer

