5e april 2013

Godmorgon och TGIF, typ. Nemen jag har käkat god fredags-frukost och ska göra mig iordning för dagen. Har massor att göra. Ska bl.a packa till imorgon då jag och Sandra far till fjällen i en vecka! Wiho. Kommer bli så himla mysigt. Ska göra en hel del filmer då, som ni ville se mer ut av.

Igår for jag och Sandra på stan, jag köpte ett par byxor för 79kr (?!) När vi gick och kollade när bussen hem skulle gå, så ville jag har glass, då var det bara 3min tills bussen gick men då sprang vi in på pressbyrån där dom hade 50% på all glass!!! Sen när vi kom ut så kom precis bussen. Perfekt ju! 😀 Vi lunchade också, så det var super mysig dag.

Nu måste jag kliva upp ur soffan. Puss o kram, detta kommer bli en super bra dag! 😀

 

20130405-112020.jpg

20130405-112027.jpg

20130405-112044.jpg

5 thoughts on “5e april 2013

    • Haha nej! Det är min och min mammas. Jag kan ju inte övningsköra en automat som vi har på våran andra bil. Varför skulle jag få en bil när jag inte får köra den först jag är 18? :p

      • ja, då är det ju din bil haha, då har du ju fått den? för att du är bortskämd? :):))):)

      • Nu har du missförstått detta helt. För det första är jag inte ett dugg bortskämd. Jag gör saker och hjälper till massor hemma för att jag ska få något som jag förtjänar. För det andra så skulle vi aldrig köpt denna bil om inte jag skulle övningsköra. Sedan när min lillebror blir 16, så kommer han ju få köra den. Vi hade liksom ”inget annat val” än att köpa en ny bil. Så grundläggande är det min mammas bil. Men ta det som du vill. När jag skrev kommentaren till bilden på instagram, så menar jag mer att ”äntligen har jag fått den bil som jag alltid velat ha”. För jag har velat att mamma ska köpa denna bil sen k somras. Och det kan du se i inlägg sen i september tror jag.
        Men som sagt ta det hur du vill. Jag fattar inte vilken människa det är som vill skriva sånna här otroligt onödiga kommentarer. Ha en bra dag! 🙂

kommentarer

