12e maj 2013

Hallu! Har inte bloggat sen i fredags, men tänkte bara säga att om jag inte bloggar så uppdaterar jag i stort sätt varje dag på Instagram. Ni kan följa mig där, @Sannalundbergs heter jag.

Under helgen har jag myst massor och ätit gott. Vi har grillat för det mesta. Och ikväll så åt Carris,Magnus,Oliwer och Robin middag och efterrätt här. Vi grillade kyckling och det är typ bland det godaste jag vet! Nu har jag ätit en frukttallrik och sett på Gossip Girl för första gången. Har alla säsongerna på appleTV, eller ja, på Netflix så det är perfekt! 😀 Ska försöka lägga mig i rätt så god tid ikväll. Har världens ångest inför skolan nu. Jag pallar inte mer 😦 Vill ha sommar och Midsommar nu! åh!

Har föresten skapat en ny blogg på blogg.se och ska förhoppningsvis flytta över denna blogg till min nya! Har tröttnat på WordPress, så jag ska bara få till den nya bloggen, kul kul 🙂

IMG_5861

kommentarer

