13e maj 2013

Hej. Äntligen måndag!!? Nä då. Måndag känns skit just nu, men det är bara att kämpa på och göra sitt bästa. Längtar redan till helgen. Kommer bli så himla skönt.

Nu har jag min sista lektion, eller den ska börja snart. Sen ska jag hem och äta middag och sen ska jag slinga min systers hår. Sedan blir det kvällsfika och mys framför gg 🙂

img_3169edited img_3444editedHittade två bilder från förra sommaren. Åh Midsommar, finns det något bättre?! Vi brukar sitta nere i Ljumviken från 11-19 på kvällen. Då äter vi jätte god lunch (älskar midsommar lunch och fikat) och sedan far vi hem och grillar och äter gotta på kvällen. Lääängtar!

4 thoughts on “13e maj 2013

kommentarer

