14e maj 2013

Hello sunshines!

Har nyss ätit jätte mumsig lunch i skolan, så är mätt och belåten. Jag började min morgon med en stor skål med gröt toppat med en banan,kiwi,lingon,nötter/frön, kokos och mjölk! Och såklart en tekopp med honung till! Dricker alltid te till min frukost, det är liksom obligatoriskt 😛

Igår slingade ju jag och mamma carris hår. Har själv inte sett ruslutatet men hon sa att det blev bra, så jag litar på henne. När jag kommit hem från skolan ska jag käka middag, sedan har jag inget planerat faktiskt. Nu ska jag i allafall på svenska lektionen. Kram

tavla_201169944 dsd

kommentarer

