17e maj 2013

Hej på er!

Idag är det fredag, och efter skolan så drog jag och sandra ut och sprang, sedan träffade vi Krull, Samme och Junas som hade kört nå crossfit ute.

Idag ut jag lunch ute på stan, super mysigt och hur varm och skönt som helst!  Köpte med mig en burk med keso och saltade cashew-jord och valnötter och massa russin som jag åt innan jag for ut och sprang+ en celsius. Inte det smartaste då det kom upp i halsen då jag sprang. haha fyfan!

Nu väntar jag på att Junas, Krull och Sandra ska komma till mig. Vi ska se på film, mycket koseligt!

IMG_5854

kommentarer

