21a maj 2013

Hej, är påväg hem från skolan nu. Jag satt och jobbade då jag hade lunch så jag kunde sluta tidigare, så efter lektionen slut gick jag och åt lunch på skolan, åt jäkligt mycket pasta. Det var pasta sallad med kyckling, men fick typ 10 små kyckling bitar, man bah hallå!!! I need my protein, bitch!! 😛 skojja.

Nu ska jag hem och sola, sedan äta ett större mellanmål och dricka celsius. För ikväll ska jag ”tävla” i Storsjöloppet, sedan är det buffé som gäller. Det är därför jag springer såklart 😉

20130521-130556.jpg

20130521-130547.jpg

4 thoughts on “21a maj 2013

      • jaha, lycka till då!! 🙂 ja det var ganska svårt tycker jag iaf..som inte är så väldigt bra på matte och inte fattar nåååt! men vissa tal är lättare än andra, det kommer ganska mycket om procent och grafer/funktioner, sen lite om geometri och potenser! det är ganska lätt att klara det iaf, det krävs 18 poäng för e, och max poäng är ca 70 haha

kommentarer

