JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA!

Alltså jag är så jäkla bra! Så himla stolt över mig själv! 😀

Även om jag inte sprang snabbare än vad jag tidigare gjort, så är jag sjukt stolt över mig själv att jag sprang och tog hem första plats av tjejerna… och andra plats av alla tävlande. Tiden för ca 6.6km blev 27:17 och det skulle ju såklart firas med en god buffé. Åt tills magen stod rakt ut och det var så jäääkla gott! 😛

Att tävla är något jag alltid älskar göra och det är så sjukt kul och man får världens kick innan starten. Inte för att skryta.. men tänk att jag, LILLA jag, som inte tränat någon kondition under heeela vintern sprang på så bra! Det blir i allafall ett antal tävlingar nu framöver och next up är Blodomloppet nästa vecka! 😀 Och då ska fan i mig, du Sandra vara med!! Du har inget val.. har som redan anmält dig.. ooupsi. 😛

Bästa Celsius innan start, min favorit är citron/lime! Och Oliwer sprang lilla Storsjöloppet, sötnosen! Han var så duktig!sannasbild1 sannasbild2 20130521-203818

Nu ska jag sätta mig ned med kvällsfika och se på Gossip girl! Mys!

kommentarer

