23e maj 2013

Hej hallå! Sitter i skolan nu och har precis ätit mellis, en burk med keso och massa nötter! Mjaam! Älskar keso! Och nötter! Äter hur mycket nötter som helst varje dag faktiskt. 🙂

Har slingat håret idag, känns okej, men jag tror det känns bättre efter nå dagar och då jag tvättat det själv.

När jag slutat ska jag hem och baka om jag hinner, annars blir det ikväll. + gossip girl och kvälls fika. 🙂

20130523-145015.jpg
En del av min frukost imorse. Det är en stor skål med yoghurt, havregryn, en banan, hallon, en kiwi (med skal, oh no) valnötter, hasselnötter och ringlad honung. Dööör ju!

One thought on “23e maj 2013

kommentarer

