25e maj 2013

Godmorgon!
Sitter ute på altanen just nu och njuter av solen aka steker. Dör ju lite. Har ätit en av mina favorit frukostar med sällskap av pappa som nu är på gymmet. Senare idag ska jag till Obbola och gå igenom inför modevosningen bland annat jag, Sara och Emma ska gå imorgon. Kul! 🙂 sen tänkte jag springa hem, det verkar jätte långt men det ca 6km kanske?

Igår körde i alla fall jag mitt första ”cross fit” pass. Fyfan säger jag bara. Jag körde med Sandra, Rebecka, Jonas, junas och Samme. Innan vårt pass satt vi och kollade på när Petra, Alexander och Johan körde sitt pass medan vi drack Celsius (med sugrör ofc) Vi körde i alla fall 100m löp, 50m utfall, 10 crossfit situps och 10 burpees X10, men jag och Junas körde en extra bara för att vara säkra på att vi hade kört 10. Haha, nästa gång blir det tävling 😉 Kan i alla fall inte gå idag, så alla som ser mig ute och springa idag, nej jag är inte full, jag har bara en fet tränings värk.

kommentarer

